Doprava & Platba
Doprava
Zatím si u náš můžeš vybrat jen Zásilovnu s doručením na odběrné místo. Dopravu si zvolíš v pokladně před odesláním objednávky a zjistíš tam i aktuální cenu (určuje dopravce).
Aktuálně nenabízíme možnost osobního odběru.
Platba
Zaplatit můžeš buď bankovním převodem nebo platební kartou.
Platby kartou probíhají přes Shoptet Pay - což je jen klasická platební brána, jakou znáš i z jiných e-shopů. Můžeš tak zaplatit i přes Apple Pay nebo Google Pay.
Reklamace, vrácení nebo výměna zboží
Každou zakázku výrobce kontroluje, takže by se nemělo stát, že narazíš na nějakou vadu, ale samozřejmě pokud by se to stalo, dej nám vědět! Napiš nám buď na info@moodswings.cz, zavolej na +420 775 503 577 nebo použij kontaktní formulář na stránce s kontakty.
Pokud bys chtěl zboží vrátit nebo vyměnit, máš na to 14 dní od převzetí. Stačí nám poslat zprávu, ve které nám sdělíš, co se ti na zboží nelíbí nebo jaký problém nastal, a my ti poradíme s dalšími kroky. Nezapomeň, že zboží musí být vráceno v původním stavu.
Jakékoliv náklady spojené s vrácením zboží jsou na tvé straně, pokud není vrácení způsobeno chybou z naší strany. V takovém případě se samozřejmě o vše postaráme my.